Insert Coin 2 day event Oslo Norway 29-30th May

Ill write this in norwegian because anyone who is remotely close enough to come to our event will understand this anyway :smiley:
you may contact me on pm on srk if you have any questions. basically its a two day event with four tournaments with Super Street Fighter 4 and Tekken 6 beeing the two big ones , and HDR and 3s/Blazblue beeing the slightly smaller ones.

[media=youtube]vryDp8g1BY4"[/media]

Lrdag 29.Mai braker en helg fyllt med masse fartsfyllt fightinggaming ls. Vi i Round1KO er stolte av presentere vr strste fighting spill event s langt der vi skal igjennom hele fire spill p to dager !!! Du kan til og med vre med bestemme hvilket spill som skal fylle opp den siste turnerings plassen !!! (ved stemme i denne trden).Vi starter ballet kl.13.00 Lrdag med klassiske Street Fighter HD Remix som det enn ikke har blitt holdt noen turneringer her til lands i. Hoved attraksjonen Lrdag er Super Street Fighter 4 der det forventes masse drama og stort oppmte. P Sndag kl 15.00 prver vi rette opp noe av kritikken noen kritiske rster har kommet med ved at vi har gjort for lite for enkelte fightinggame miljer og hovedattraksjonen blir derfor Tekken 6 der vi hper flest mulig fra tekken miljet i nrheten dukker opp.
Dette viser bare at dersom man nsker noe s er det mulig pvirke oss i retning av at vi holder strre turneringer i spillet. On that note s gir vi medlemmene vre muligheten til stemme p hvilket spill de nsker se i tilegg til Tekken 6 p Sndag valget denne gangen str mellom en teamturnering i Street Fighter 3: Third Strike eller Blazblue.

Tidsplan
Lrdag 29.Mai
kl.13.00 Street Fighter HD Remix
kl.15.00 Super Street Fighter 4
Sndag 30.Mai
Kl.13.00 Blazblue eller 2 vs 2 Street Fighter 3:Third Strike
kl.15.00 Tekken 6
**
Sogn Studentby
Valdresstua Festlokale
Adressen er Rolf E. Stenersens All 3 0858 Oslo

How to get there:
Jeg anbefaler ta 25 Bussen til Yrkesskolen, da stopper bussen 2min unna der vi skal spille.
Man kan ogs ta 3,4 og 5 banen til ullevl stadion og g 10min derfra.*
Med bil s kjrer man ring 3 til ullevl stadion og kjrer inn mot sognsvann/sogn videregende/sogn studentby.