Saginaw/Bay City/Midland Tri-Cities players! Take 2

Actualy, I can come again this wednesday. I’ll probably show. We should play some Tekken 5.

well i guess Ben will forever remain the SVSU HF champion since they got rid of the sf machine. what do they exspect for me to do in between work and class now…study? anyway see you foos later for wng

Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5

You’re not serious, are you?

Brown=Owned by the knicks, OCV by Isiah Thomas for the win! Here we go the Pistons are going back to championship glory once again!!!

Dbo, get on Aim when you can.

Al, let me know if the estate you living still have an apartment or not, and how much would that be if so, thanks.

BTW, anyone/someone you know looking for a roommate, or a place to move out, let me know, thanks again.

Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5 Tekken 5

2 more days!
Then final will be over!

owwwwwwwwwwww!!! ow owowowow!!!:looney:
ANyway it costs $350 a month with water. electric you have to pay yourself. Dagger

Yeah i should make it for WNG this week, no dragon to kill tonight :slight_smile: anyone seeing superman? Gotta do that at some point this week yo.

Al and I might see it later tonight.

maaaaaaaaaaan cammon me raul nate adam shopping time needs to be done.

Shaq stars "Superman is Wolverine in Scarface 2006!!!"
http://singingfool.com/musicvideo.asp?publishedId=319648

I Can’t stop I won’t stop! U can’t stop the reign!!!

ok, i got owned in the final exam

We should play game on monday night

I take it some 3rd Strike?

I am always down for 3s,
but if you chicken out, I can play XvsSF, MVC1, CVS2 as well.

Sorry sir, I’m strictly KOFXI now!

did i hear cvs2… feel free to stop by anytime and get owned up by team dagger

btw you forgot to put alpha 2 on that list