MTLSF Montreal Thread 2011

asti de roustane ta oublier de donner largent a pierre hier

Je l’ai donné a Brian je crois hier avant de partir vu que Pierre etait deja parti.

Woolie a mis largent dans la caisse

This killed my day.

tout ceux ki aime mvc3 devrait aller a lhopital ce faire guerir

jarrive pas a croire jai skipper une journee de travail pour jouer a cette merde…un gros fuck you a Tommy Midget davoir apporter sa

please elaborate

Toronto boy might come and visit you guys over the weekend. PLEASE have crack 3 available :slight_smile:

Dude dit toi MVC3 est a MVC2 ce que SF4 est a 3S si tu veux pas jouer fine jaurai un rival de moins sur mon chemin mais avec le nombre de cash que ya a faire dans ce jeu pour le monde comme nous qui ont plein dexperience dans les VS games tu serais vraiment stupid de pas jouer mais comme je te dis moi ca me derange VRAIMENT pas. Continue a jouer a SSF4 mais dit toi ya pu rien a faire avec ce jeu juska AE

Sont fini les OGs, c tout.

Mike ur godlike!!!

LMAO ! ! ! OMG I actually died looking at this !

HQ will open at 4pm today

Any Idea what time open/close will be for Saturday?

Shit, we had like 4-5 crack 3 station and not a single person at HQ except for Brian and Zakky. I guess veas’ speech demotivated people.

4-5 stations… please share where you’re getting the game :frowning: Not that it matters THAT much at this point.

I think I figured out an easy unblockable with Taskmaster and Wesker assist. I’ll be at HQ tomorrow when it opens to test it out. Also, I’m stealing Rene’s anti-sentinel tactics with Ammy… just like everything else I’ve done with that character.

In the spirit of valentine?s day this Monday ? here we go ?

I want to feel your sweet embrace
But don’t take that paper bag off of your face.

I see your face when I am dreaming.
That’s why I always wake up screaming.

What inspired this amorous rhyme?
Two parts tequila, one part lime

Dedicated to all the guys out there who have to fork out cash on valentine?s because according to their gf, it?s a real holiday >_>

M-Hail knows the deal.

serieux ou avez vous pogner vos mvc3?? jen vx un maintenant pour vous own hard