MTLSF Montreal Thread 2011

fixed

Le HQ y ouvre a quel heure aujourdhui?

il ouvre a 6pm pis ferme a 6h15pm

Sorry I can’t open tonight but you can check with fred, brice and woolie if they can or will. ill make more keys tomorrow and ill give u one roustane if u can help open some days since u live close.

Ya I suppose I could but, ill need to know when people can’t open. Also, I’m gonna have to wait for my next pay for the founders, im broke. lol.

ya tu du monde dans la gang qui habite sur la rive sud ??

Telecom Decision CRTC 2011-44

BIG SIGH

Canada is the banana republic of broadband,Austria, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Italy, Japan, Korea, Mexico, Netherlands, Norway, Poland, Sweden, Switzerland and the United States all have broadband services who are faster and have no internet usage caps.

Once again the government sticks its nose were it doesn’t belong and bends over to corporate greed.

you’re so cool trini. i just want you to know.

OMG …MTLSF !! Woolie is a singer !!! here the video of him i just found !!

[media=youtube]uc2UEfWjvo8&feature=related[/media]

Hey mao are these guys your cousins?
[media=youtube]JxiblWH4KMo[/media]

hein comment tu sais ? oui ce sont mes cousins du cambodge la !

ps: mais tu trouve pas que le gars ki chante dans le video jai mis ressemble a woolie …genre meme style pis meme physique pis meme cheveux aussi la non ?

c’est ben bon le rap cambodgien

isnt greece the country on life support that needed help from other countries??? and were losing to those guys? WTF???

Je reste sur la rive-sud … pourquoi ?

je pense il veut tuer le monde de rive sud…

HQ is now open (Sunday Jan 30th)

T’es proche mais c pas ca, je veux amener mon xbox au hq pour avoir une station de plus mais sa me tente pas de le trimballer en bus metro sauf que St-Amable c’est pas vraiment dans le meme boute :stuck_out_tongue:

Jpense le probleme cest plustot les stick qui manke et non le nombre de console quon a.

Cest moi qui achete sont xbox pis jle laisse au HQ dans le fond…

Pis ;les sticks bin si le monde aporte pas leur stick pour jouer ca va finir quil va avoir 1 stick pour 10 persone … fuckin monde paresseux …