alright look like i have no choice but coming to the gathering haha see ya all saturday!!! i play some mvc2 !!!:lovin:
cool
appel moi avant de venir me chercher
I’m just suggesting some games for the new players
They come for the first time and everygame are games they don’t play…might make them feel out of place.
I honestly think it lacks variety but having two tv’s helps…unless you put the same game in both.
What’s up guys, count me in
Je suis in pour 3rd strike…jai meme pas parler de GGXX/ ou Melty blood:AC pouyr cette fds :looney:
Anyways mark comfirme moi si ya quelquun qui bring un ps2 modder ou un swap magic jva apporter MB:AC vue qtu mle demande.
Smokey,jai jamais tripoter linterieur dun mass stick mais y devrait pas avoir de problem pis ta juste besion dacheter les pieces que tu veut changer pis jva les changer np…pas besion de button wrench si ta les doight asser fort btw
Ninja Sentinal,en 1995 je savait meme pas faire un hadoken volontairement
Reggie ites! tu veut que jla change pour toi ou tu veut le faire?
Raph
Si mon ps2 etait pas modder jte demanderait pas dapporter MB:AC.
Hey Nadir tu penses tu on pourrait editer un combo video samedi? Veas y vient c la personne parfaite sur qui les faire !! =P!
Alright looks like this sat its gonna be an even better gatherin
And ppl bring money if you wanna eat Im probably gonna order that crazy meat pizza
This time Ill try and play some more SF2 lvs Atmoz last time I only played 1 match and somebody had changed the goddamn buttons I was all mixed up >_<
Meat lover’s pizza FTW!!
no doubt
ca fait un bout que je veux editer mon combo video
on se voit demain, je pense que je vais etre la vers 5-6h.
jtrouve que la pizza est pas assez croustillante
demander au cuisinier de les chauffer plus longtemps
Lol javoue mais jai peur quil la brule pis que sa goute la marde
Ya man totaly aggree with that…i felt bad for atmoz that only knew how to play sf2t and no one except me of course was at his level.So we should change the games cycles from time to time ,except for mvc2, for people that wants to play their best game. Cuz last time i was playing cvs2 with my eyes closed…i mean cmon people.
C’etait genre molle la pizza
Moi mes deux pizzas elles etaient meme pas coupees
mais…c t bon
en tout cas moi je met 20$ sur la bouffe…so c genre assez pour 2-3 autres personnes + moi meme. Probablement Samnang s’il decide de venir pi le reste vous avez qu’a demander…mais soyez direct, j’ai failli croquer dans la derniere morceau que Marc voulait pi javais pu faim
man I’m hungry…
pkoi vous commander pas une pizza de donini c juste un peu plus cher
pi c bcp meilleur
Pk tu suce pas des graines den…sa nous donnerais plus de morceau a chaqun pis sa va gouter meilleur.
ta gueul rene
arrete de te doigter le cul
Lmfao the police took my name and adress while I was waitin at the bus stop just because I was wearin my 13 Joker t-shirt LMAO they think Im a hardcore 13 gangsta and Im gonna corrupt my «ghetto» in Laval wtf is wrong with pigs these days
On another note does anyone want to do some money matches in mvc2 tomorrow? 5-10$ Rene is not allowed though because it would be like giving me money
Oh shit btw guys there was this random dude at mira yesterday,I think he was from mexico or something…but god damn he took sent/tronn/doom and fucking beasted me…No jokes. I am serious here…at first I thought he was some random dude…but when i played him…I was shocked…Anyone know who it is? His fucking doom/tronn trap >>> my trap/random skills =(
Talk pas shit Rene
Edit: Alex tu vas te faire massacrer a xvs par le gars que tu vas money match ahah ca sera meme pas drole lol tu sais tu c ki au moins ce gars la