lol you think?? Montreal’s BHs will infect everybody from TO.
BTW, Alex is the author of Poulet Frit
lol you think?? Montreal’s BHs will infect everybody from TO.
BTW, Alex is the author of Poulet Frit
nah , it was jfl,marco or john
Good Luck a tout les Montreal players,que Dieu(:looney:) vous guides dans votre ownage de tete carre et oubliez pas que cest votre tournament alors defoncer cest cul pour mettre la Province du Quebec sur la carte,amen,see you later in several months.
Words to your mother: Un vierge connait rien dela vie.Alors Marie a rien vecu,Joseph a jamais baiser pis la bible ce contre dit elle meme,pk croire en Dieu? pcq nous sommes des Dieux.Dieu a cree l’homme et la Femme et un l’homme baise un Femme pour cree un autre Homme ou une autre Femme alors ou est Dieu dans tout ca? dans ton cul salle religieux.
Have Fun everyone.
Stupid question but are Pads allowed (the SF anniversary ones)? I’m having a bit of stick problem (no pun intended). I don’t plan on participating in the tournament but at least have a bit of fun during casuals.
yes there are butr no macros
They are allowed just no macros
Edit fucking smokey naga answered before me oh well…
PS: Who is doing the brackets?
I wouldn’t be able to do macros if I had a fucking instruction manual o.O
You! LOL
how much you wanna put?
macros meaning putting like lp+lk in one button,in the key config menu sorta thing.
Oh I gotcha. Considering my stick is 8 buttons I assume the same rule applies. I wouldn’t use it but, unfortunately I’m sure force of habit would kick in.
finalement… y manque quoi ??? vous etes sur que yauras assez de tout ??? dans ceux qui on dit quil viendrais avec des shits , est ce que yen a qui on cancel ??? Des fois il faut tjrs prvoir plus de tl et console , ya tjrs des imprvu qui arrive… vaut mieux en avoir plus que pas assez , non? Ya assez de power bar ou rallonge ??? tl et ps2 ??? me semble jai vu quelqun refuser une tl ou autre chose , soit disant parce quil ny aurait pas assez de place ou plug anyway… vaut mieux lavoir quand meme on the side au cas ou quelquun viens pas, non?
yaura assez si ta une tele pour cvs2 ammene la des plugs yen a assez pour des jeux de SFs on veut pas de KOF ou de GGXX
si jai un lift dun de mes amis jvais surment ammener ma tl.
YO MAO, fais un update sur la page de MAT pour les direction en bus metro pour aller au Hall. Certaine personne prfrerais le voir sur la page plutot que de chercher dans un autre thread ou sur le net.Et puis tu marque s casual et MM a 3hpm mais toubli de dire a quel heure le tournament commence genre 6-7pm right ??? et pour les single aussi ya pas dheure dindiqu je pense.Moi je sais mais le monde de derniere minutes qui check devrait pouvoir le voir facilement.
I’ll be there on Saturday, I can’t make it Friday…
Save some talk shit for me please.
I demand Seb show up.
He’ll probably show up, out of nowhere, like last year.
What’s the earliest i can show up tomorrow?
Gotta get my game on
probably 12 - 1pm
talk pas shit payback casuals start at 3 …
the place doesn’t open until like 11;30 (i think) and i have to pick up marc then go to his place to pick up tv’s during his school break which is 12:00-1:00, which means by 12;15 we should be moving stuff in my car and fred’s car ,and by that time we’ve just begun unloading and setting up the place ,come at 1, forget it, unless you want to lift tv’s and break your back like smokey did to me, in any case, i think the scheduled time for casuals is 3 pm anyways
otherwise talk to mao … he’s the one in charge i guess …